6 cze 2016

POCZĄTKI BYWAJĄ TRUDNE

Jak to się robi?! 

Czyli niech mi ktoś pomoże...


Kilka tygodni temu znajomy powiedział: "Załóż bloga, będziesz miał gdzie wrzucać zdjęcia, wstawiać posty". Pomyślałem, że to nie jest głupi pomysł. Ale dlaczego nikt nie powiedział mi 
JAK TO SIĘ ROBI?! 

NAZWA
SZABLON
KOLOR
PIERWSZY POST

To problemy jakie mnie spotkały na samym początku. To był koszmar, mało tego, on nadal trwa. Bo szablon nie taki, kolory brzydkie. Jak cokolwiek mam zmienić?! Dobrze, że mam znajomych gotowych mi pomóc i wszystko wyjaśnić, bez tego ani rusz. 
Być może jesteście ciekawi co się tutaj znajdzie? Przede wszystkim zdjęcia z moim udziałem oraz te robione przeze mnie, recenzje filmów, książek, relacje z wydarzeń kulturalnych oraz wywiady z osobami, które mnie inspirują. 
Więc dajcie mi proszę chwilkę na oswojenie się z wirtualną rzeczywistością i 

STAY GOLD


fot: SIMPLE PHOTOGRAPHY








3 komentarze: